Jumaat, 4 Januari 2013

SURAU RAHMANIAH FELDA TROLAK SELATAN,SUNGKAI,PERAK

Bismillahirahmanirrahim

Kami dengan kalimah-kalimah ALLAH yang maha sempurna daripada kejahatan makhluknya.

"Dan taatlah kepada ALLAH  dan Rasulnya dan janganlah kamu berbantah yang menyebabkan kamu gentar    dan hilang kekuatan dan bersabarlah,sesungguhnya ALLAH beserta orang-orang yang sabar.    Al-Anfal (8).

         Segala puji bagi ALLAH Tuhan Semesta Alam.
           
        Ya ALLAH, kami mohon pemeliharanMU dan kami mohon mempertaruhkan agama kami,diri kami,harta benda kami,keluarga kami dan setiapsesuatu yang ENGKAU berikan kepada kamI. Ya ALLAH, jadikanlah kami dalam pemeliharaanMU, perlindunganMU, menjadikan jiranMU, dan keamananMU daripada sekalian kejahatan setiap syaitan yang ingkar dan kejam serta angkuh,daripada segala penyakit,daripada manusia-manusia yang zalim dan juga kejahatan setiap yang punya kejahatan,sesungguhnya ENGKAU MAHA BERKUASA atas setiap sesuatu.Ya ALLAH, jadikanlah kami dalam golongan orang yang bertakwa dan orang yang tetap pendirian. Kami mohon dijauhkan daripada sebab-sebab yang menyesalan,sama ada pada masa kini dan akan datang,sesungguhnya ENGKAU MAHA MENDENGAR doa hamba-hambaNYA.Ya ALLAH,Selamatkanlah kami daripada setiap bala bencana di dunia dan azab di akhirat serta singkirkan daripada kami keburukkan dunia dan azab akhirat dengan RahmatMU, wahai TUHAN YANG MAHA PENYAYANG. 

         Ya ALLAH, berikanlah keberkatan ke atas kekasihMU dan RasulMU, Penghulu kami, Junjungan kami,Baginda Muhammad SAW dan keatas keluarganya dan para dan sehabatnya serta berkatilah dan sejahterakanlah mereka semua.








                                                          
                       



                                                                                                               GOLOKEMAS6929







Tiada ulasan:

Catat Ulasan